Happy Dappy

Dehär är en blogg om de mesta. Jag som driver bloggen heter Emilia och jag bor i Stockholm och jag är född 2001. Min blogg skapades för att jag ska kunna uttrycka mig! Jag hoppas att de inte förekommer något hat. Kärlek till er alla! :*

Pooldag i Indien

Publicerad 2014-02-26 09:15:11 i Allmänt,

Den klassiska semesterbilden
Nu ligger jag i en solstol på hotellet i Goa och tittar på de söta små fiskebåtarna som är påväg till restaurangerna för att leverera fiskarna. Vi landade i Goa förrgår eftermiddag efter 9 timmars flygtid med mellanlandning i Azerbadjan för att tanka. På stranden pågår det justnu en indisk bröllopsfest där dom dansar och sjunger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela