Happy Dappy

Dehär är en blogg om de mesta. Jag som driver bloggen heter Emilia och jag bor i Stockholm och jag är född 2001. Min blogg skapades för att jag ska kunna uttrycka mig! Jag hoppas att de inte förekommer något hat. Kärlek till er alla! :*

Inlägg från igår!

Publicerad 2014-03-02 05:14:11 i Allmänt,

Tjenare tjenare!
Jag sitter just nu på hotellet för att äta middag med familjen. Idag har jag och mamma varit på en strand, det fanns tyvärr inga solstolar till oss där men det gick nästan lika bra att sola på handdukarna. Pappa och min lillebror Leonard gick på ett marinflygmuseum. Vi åt lunch på strandbaren, och sedan åkte vi tillbaka till hotellet. Sedan duschade vi och gick ut på stan för att se den stora karnevalen. Vi åkte trampbåt och hade de härligt. Nu ska vi snart på nattmarknad. Sedan ska vi sova 4 timmar för att sedan åka ut med en båt och titta på vilda delfiner. Ha de bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela